12 cel
11-10 bdb
9 - 8 db
7 – 6 dst
5 – 4 dop
3 ndst
Początkujący 0-1 | Rozwijający się 3 | Zaawansowany 4 | |
Gromadzenie danych, ich uporządkowanie oraz wartość merytoryczna | -Zebrane informacje są niekompletne, -nie zostały uporządkowane w logiczną całość, -źle dobrane informacje, -błędy merytoryczne, -brak własnych opracowań/wniosków. | -Zebrano podstawowe informacje, -temat zrealizowano poprawnie, lecz brakuje szczegółów, -nieliczne własne opracowania/wnioski -propozycje z uzasadnieniem. | -Zebrano wystarczającą ilość materiałów, który został uporządkowany w logiczną całość, -temat zrealizowany dobrze, zawiera szczegółowe informacje, -własne opracowania/ wnioski -przedstawiono propozycje z uzasadnieniem. |
Jakość wykonania pracy: przejrzystość, szata graficzna, elementy graficzne, oryginalność | Wykonanie prezentacji nieestetyczne, brak elementów graficznych, materiały mało czytelne. | Wykonanie prezentacji dość przejrzyste i czytelne, poprawna kompozycja prezentacji. | Materiały przygotowane bardzo dobrze pod względem graficznym i kompozycyjnym, prawidłowe uporządkowanie, estetyczne wykonanie. |
Umiejętność współpracy w grupie | Całkowity brak współpracy w grupie, duża indywidualność, zadania nie są wykonywane dokładnie. | Mała kolektywność, przeważa praca indywidualna, kolejne kroki zadania nie zostały skonsultowane w grupie. | Dobra współpraca w grupie, wszyscy uczniowie uczestniczą wspólnie w realizacji wszystkich zadań, które są wykonywane dokładnie. |